Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hydraulické soustavy letadel
Puller, Tomáš ; Vaněk, František (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Práce „Hydraulické soustavy letadel“ je zaměřena na problematiku hydraulického přenosu sil pro ovládání letounu. V první a druhé části jsou shrnuty hlavní charakteristiky hydraulických soustav a základní fyzikální vlastnosti kapaliny. Ve třetí části jsou popsány jednotlivé součásti hydraulických soustav a jejich charakteristiky. Čtvrtá část obsahuje popis a schémata zapojení různých typů hydraulických okruhů, pátá část popisuje typy servomechanismů řízení. V kapitolách 6 a 7 je popis hydraulických soustav dvou našich letounů L – 159 a L – 410. Následuje statistický přehled silových instalací malých a středně velkých letounů a porovnání vlastností různých forem přenosu síly. Na závěr je provedeno vyhodnocení statistického přehledu.
Univerzální řídicí jednotka pro BLDC motory
Pijáček, Ondřej ; Pohl, Lukáš (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem univerzální řídicí jednotky pro BLDC motor napájené z palubní sítě letadla 28 V schopné řídit motor do 10 A. Maximální výkon motoru je okolo 250 W. Důležitým předpokladem jednotky je možnost řídit různě velké motory bez nutnosti měnit zapojení desky, pouze pomocí konfiguraci v pomocné paměti jednotky. K řízení různých motorů tedy stačí jedna jednotka s jedním programem bez nutnosti jakkoli do jednotky zasahovat.
Univerzální řídicí jednotka pro BLDC motory
Pijáček, Ondřej ; Pohl, Lukáš (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem univerzální řídicí jednotky pro BLDC motor napájené z palubní sítě letadla 28 V schopné řídit motor do 10 A. Maximální výkon motoru je okolo 250 W. Důležitým předpokladem jednotky je možnost řídit různě velké motory bez nutnosti měnit zapojení desky, pouze pomocí konfiguraci v pomocné paměti jednotky. K řízení různých motorů tedy stačí jedna jednotka s jedním programem bez nutnosti jakkoli do jednotky zasahovat.
Hydraulické soustavy letadel
Puller, Tomáš ; Vaněk, František (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Práce „Hydraulické soustavy letadel“ je zaměřena na problematiku hydraulického přenosu sil pro ovládání letounu. V první a druhé části jsou shrnuty hlavní charakteristiky hydraulických soustav a základní fyzikální vlastnosti kapaliny. Ve třetí části jsou popsány jednotlivé součásti hydraulických soustav a jejich charakteristiky. Čtvrtá část obsahuje popis a schémata zapojení různých typů hydraulických okruhů, pátá část popisuje typy servomechanismů řízení. V kapitolách 6 a 7 je popis hydraulických soustav dvou našich letounů L – 159 a L – 410. Následuje statistický přehled silových instalací malých a středně velkých letounů a porovnání vlastností různých forem přenosu síly. Na závěr je provedeno vyhodnocení statistického přehledu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.